גירטרוניק
  • השירות שלנו
    • שיפוץ גיר אוטומטי לרכבי יוקרה
      • שיפוץ מוח גיר
    • שיפוץ גיר DSG כפול מצמדים
    • שיפוץ גיר רציף
    • שיפוץ גיר רובוטי
  • אודות
  • מבצעים
  • בלוג
  • צור קשר
  • 077-6048388
גירטרוניק
  • השירות שלנו
    • שיפוץ גיר אוטומטי לרכבי יוקרה
      • שיפוץ מוח גיר
    • שיפוץ גיר DSG כפול מצמדים
    • שיפוץ גיר רציף
    • שיפוץ גיר רובוטי
  • אודות
  • מבצעים
  • בלוג
  • צור קשר
  • 077-6048388
שיפוץ גיר רציף
ראשי » שיפוץ גיר רציף

שיפוץ גיר רציף

מדובר בגיר אוטומטי המסוגל לפעול בכל יחס העברה שבין שני יחסי העברה (גבוה ונמוך) שהוגדרו מראש. בגיר רציף אין גלגלי שיניים והוא מורכב משני זוגות חרוטים וביניהם רצועת הנעה מתוחה. ההילוכים נקבעים למעשה על-ידי מיקום הרצועה על החרוטים ותוך התאמה לדרישת הכוח מהנהג. התיבה מאפשרת אינסוף יחסי העברה וביצועים טובים, כמו שניתן להבין מההסבר שיפוץ גיר רציף מצריך הכרה והבנה מלאה של כל חלקי הגיר והמכלול ע"מ להגיע לתוצאה מושלמת.

מבנה פנימי של גיר רציף

שיפוץ גיר רציף
שיפוץ גיר רציף

זוהי תמסורת חדשנית המיושמת על-ידי יצרני רכב שונים המעוניינים לייעל את פעולת תיבת ההילוכים. יחסי ההעברה בגיר הרציף מבוצעים בסיוע רצועת הגומי המחליקה על שתי הגלגיליות (חרוטים) באופן המאפשר שמירה על תפקוד רציף של המנוע תוך הוזלת עלויות. היא מאפשרת העברת כוח מנוע אל הכביש באופן יעיל וחסכוני (וכך גם ידידותית יותר לסביבה).

גיר רציף, גיר אוטומטי, גיר רובוטי: הבדלים

רכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית רגילה אינו כולל לחצן להורדת הילוך עבור עקיפות או האצות, אולם עם גיר רציף מדובר בפעולה פשוטה. ברכב עם גיר רציף המהלכים מוחלפים בקלות ובעדינות ביחס לגיר רובוטי, המבצע זאת בחדות תוך קפיצה ורעידה קלה של הרכב ויושביו.

אם כך ניתן לומר שתיבת הילוכים רציפה מסוגלת לפעול בכל יחס העברה שבין שני יחסי העברה. במקום גלגלי שיניים, כולל הגיר הרציף שני חרוטים הפונים זה לכיוונו של זה, כאשר ביניהם מתוחה רצועת ההנעה שכיום עשויה ברזל ועל-פי מיקומה ודרישות הנהג נקבעת עוצמת ההילוכים – שיטה המיושמת היום בכלי רכב רבים.

שיפוץ גיר רציף בגירטרוניק

תהליך שיפוץ גיר רציף הוא שונה משיפוץ גירים אוטומטיים ומבוצע אצלנו על בסיס יומי מכיוון שישנן מכוניות יוקרה שאימצו גיר זה דוגמת אודי לפני כניסת כיר DSG ואחרות. מהנתונים שלנו במרבית המקרים שנהגים הגיעו אלינו עם בעיה בגיר רציף (קירטוע / גיר לא נכנס לרוורס / רכב לא מפתח תאוצה ועוד) הייתה זו בעיה פנימית שניתנת לתיקון ע"י שיפוץ והחלפת חלקי גיר פנימיים ביחידה ולא היה צורך להחליף את היחידה כולה.

מוסכים רבים נוטים להמליץ להחליף את כל היחידה וזאת כי אינם יודעים להתעסק ברכיבי הגיר הפנימיים, מה שמצריך הכרות טובה עם סוגי הגיר השונים ומקצועיות רבה, שלבסוף מגולגל אל הלקוח, לדוגמא: במקום לשפץ מוח גיר לרכב אודי A4 בעלות של 2400 ש"ח החלפת יחידה תעלה מעל ל5000 ש"ח כולל התקנה.

קבלת הצעת מחיר מיידית!

מכיוון שכעת סופ"ש אנו יכולים ליצור אתך קשר כבר במוצ"ש, האם את/ה מעוניין שאנו נתקשר במוצ"ש?
אפשר לחזור אלי במוצ"שלא לחזור אלי במוצ"ש

הפרטים לצורך קבלת הצעת מחיר, לא יעשה בהם שימוש לרעה או העברה לצד ג'

מבצעי החודש

  • שיפוץ גיר
    אודי סדרה - S
    כולל התרנה

    צור קשר >>
    7000 ש"ח + מע"מ
  • גיר יגואר

    שיפוץ גיר
    יגואר XS
    על הרכב

    צור קשר >>
    7900 ש"ח + מע"מ
  • גיר פורד

    שיפוץ גיר
    פורד אקספלורר
    2007-2010
    כולל התקנה

    צור קשר >>
    7000 ש"ח + מע"מ
  • גיר פולקסווגן

    סט קלאצ'ים לגיר
    אודי A4 / A6
    7 הילוכים

    צור קשר >>
    3,500 ש"ח + מע"מ
  • גיר לקסוס

    שיפוץ גיר
    לקסוס IS250
    ללא התקנה

    צור קשר >>
    6400 ש"ח + מע"מ


צור קשר כעת והצעת המחיר בדרך אליך!


השאר פרטים:

מכיוון שכעת סופ"ש אנו יכולים ליצור אתך קשר כבר במוצ"ש, האם את/ה מעוניין שאנו נתקשר במוצ"ש?
אפשר לחזור אלי במוצ"שלא לחזור אלי במוצ"ש

הפרטים שלנו:

חייג אלינו: 077-6048388

מצא אותנו בפייסבוק 

כתובתנו: שונצינו 20, תל אביב

נווט כעת ב – WAZE מצא אותנו בוויז

כל הזכויות שמורות - אין להעתיק תוכן (טקסט ותמונות) מהאתר!
Built & SEO by WebResult & Design by YOU & MAY

התקשר עכשיו!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס