שיפוץ גיר אוטומטי למאזדה BT50

שיפוץ גיר אוטומטי מאזדה BT50 במכון גירים מוביל גירטרוניק. בכל מקרה של תקלה או חשד לתקלה בגיר הרכב חשוב לפנות למכון גירים מקצועי לשם אבחון של התקלה. אצלנו במכון מכשור חדשני אשר מסייע באיתור מדויק של מקור התקלה כך שנוכל להעניק לך את הטיפול היעיל והמקצועי ביותר עבור המאזדה BT50 שלך.

תקלות נפוצות בגיר מאזדה BT50

הגיר הוא למעשה מכלול של מספר חלקים שונים, כך שהתקלה יכולה להיות קשורה לכל אחד מהחלקים (מוח גיר, מחשב גיר, חיישן, סולנואיד ועוד). במידה ואתם מבחינים בתקלות ותופעות חריגות בזמן הנהיגה, כגון: רעש שמגיע מהגיר, ריח שרוף, אי תגובה של הגיר, תחושת “החלקה” של הגיר, גיר “בועט” ובעיות נוספות – זה אומר שהגיע הזמן לקחת את המאזדה BT50 שלך למכון גירים שמתמחה בתיקון בעיות בתיבות ההילוכים זאת לשם בדיקה אם אכן מקור התקלה הוא בגיר ואם כן – יש לטפל בתקלה בהקדם על מנת למנוע החמרה של גיר הרכב, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה כספית כשהזנחה עלולה להחמיר את הנזק.

שיפוץ גיר מקצועי למאזדה BT50

שיפוץ גיר אוטומטי מקצועי בגירטרוניק מתחיל מביצוע דיאגנוסטיקה מקיפה לשם איתור התקלה, לאחר מכן הצוות שלנו ידאג לשפץ את כל מכלול תיבת ההילוכים, כולל: מוח גיר, טורק, שמנים ופילטרים, לימוד גיר ועדכון תוכנה. לאחר הטיפול אנו נבצע בדיקת תקינות יסודית כולל נסיעת מבחן, כך שתקבלו בחזרה רכב עם גיר במצב מצוין ממנו תוכלו ליהנות לאורך שנים למד אחריות מקיפה לחצי שנה על השיפוץ.

שיפוץ גיר אוטומטי מאזדה BT50 מהמודלים הבאים:

מאזדה BT50 2.5 ידני דאבל-קבינה DX 2X4 שנות ייצור: 2007, 2008, 2009, 2010
מאזדה BT50 2.5 ידני דאבל-קבינה DX 4X4 שנות ייצור: 2007, 2008, 2009, 2010
מאזדה BT50 2.5 אוטו’ דאבל-קבינה DX 4X4 שנות ייצור: 2007, 2008, 2009, 2010
מאזדה BT50 3.0 אוטו’ דאבל-קבינה DXL 4X4 שנות ייצור: 2007, 2008, 2009, 2010

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן