בלוג
נקישות בגיר אוטומטי
קיימות תקלות רבות שעשויות להתרחש בתיבת הילוכים אוטומטית, הנתונה בין השאר לשחיקה והתיישנות. חלק גדול מהבעיות המדווחות קשורות בנקישות הנשמעות
שיפוץ מכטרוניקס
מכטרוניקס הינה מערכת ההפעלה של גיר אשר קובעת את תזמון החלפת ההילוכיםDSG. גיר זה משלב שתי מערכות יחד: מערכת הילוכים
גיר אוטומטי לא מגיב
תקלות בגיר אוטומטי הן דבר נפוץ. גיר אוטומטי נתקע, גיר שלא מגיב, גיר שלא נכנס לרוורס ועוד – תיבת ההילוכים
בעיה בגיר – מה עושים?
בעיה בגיר – מה עושים? בעיה בגיר ברכב יכולה להתרחש גם בגיר אוטומטי וגם בכזה שמופעל באמצעות הילוכים. בעיה כזאת
בדיקת גיר אוטומטי טרם שיפוץ
מרבית הרכבים בישראל היום הם רכבים בעלי תיבת הילוכים אוטומטית. לרכב בעל גיר אוטומטי יש הרבה יתרונות, העיקרי שבהם הוא
מהו גיר רובוטי
גיר רובוטי היא תיבת הילוכים ידנית סטנדרטית, אך ללא דוושת המצמד. הוא כולל מצמד אוטומטי ומנגנון רובוטי המחליף הילוכים. פירושו
ההבדלים בין גירים רציף, רובוטי ו-DSG
עד לפני כמה שנים עוד דיברו רק על ההבדל בין גיר ידני לאוטומטי. בעולם של היום האבחנות האלה כבר מיושנות.
הקשר בין תיבת ההילוכים למנוע
תיבת ההילוכים היא מערכת ממסר מכאנית המקשרת בין המנוע לבין ההתקן המונע (כלי רכב), על-מנת לאפשר שינוי ביחס המהירויות ועוצמות
גיר אוטומטי מחליק
למה גיר אוטומטי מחליק, הסיבות והפתרון לכך. גיר אוטומטי עשוי להחליק במצב של לחץ שמן נמוך מדי או בלאי דסקיות